Premiéra: | 28. listopad 2024 |
Délka: | 120 minut |
Žánr: | Vážná hudba |
Cello Republic je soubor složený ze čtyř violoncellistů, kteří si po studiích na předních světových vysokých školách uvědomili, že jim v jejich dosavadním koncertování na velkých pódiích něco chybělo, humor.
I přes své naprosto rozdílné charaktery a pohled na svět se dva Koncertní mistři České Filharmonie, „crossoverová star“ a profesor konzervatoře dali dohromady s cílem představovat hudbu jako něco aktuálního, živého a nezbytného skoro jako vzduch, který dýcháme.
Zahazují bezpečnou vážnost institucí a mažou hranici mezi pódiem a divákem. Přichází s konceptem koncertu s podtitulem „no limits“, kde vymazávají dosavadní hranice technických možností violoncella, doplněným o „stand up comedy show“, kde na jednu stranu hudbu vysvětlují, glosují, na druhou stranu ji dávají do souvislostí s lidskými příběhy a anekdotami z všedního života. jejich koncerty jsou proto zároveň přístupné jak široké veřejnosti tak i zapálenému posluchači/specialistovi vážné hudby.
Soubor vznikl podobně jako Fénix, „z popela“ původního cellového ensemblu, který se rozpadl v roce 2022.
V Čechách i ve světě se tahle čtveřice stala známou díky skvělým hudebním aranžím hudby velké většiny hudebních žánrů, videoklipům a trojici natočených CD. Pod novým názvem souboru přidávají čtvrté CD FREEDOM, na kterém se ohlížejí na více než deset let společného hraní, ale naznačují i směr budoucího směřování.
Petr Špaček / Matěj Štěpánek / Jan Zemen / Ivan Vokáč
Délka: 120 min
Datum lokální premiéry: 28. listopad 2024
Země původu:
Cello Republic je soubor složený ze čtyř violoncellistů, kteří si po studiích na předních světových vysokých školách uvědomili, že jim v jejich dosavadním koncertování na velkých pódiích něco chybělo, humor.
I přes své naprosto rozdílné charaktery a pohled na svět se dva Koncertní mistři České Filharmonie, „crossoverová star“ a profesor konzervatoře dali dohromady s cílem představovat hudbu jako něco aktuálního, živého a nezbytného skoro jako vzduch, který dýcháme.
Zahazují bezpečnou vážnost institucí a mažou hranici mezi pódiem a divákem. Přichází s konceptem koncertu s podtitulem „no limits“, kde vymazávají dosavadní hranice technických možností violoncella, doplněným o „stand up comedy show“, kde na jednu stranu hudbu vysvětlují, glosují, na druhou stranu ji dávají do souvislostí s lidskými příběhy a anekdotami z všedního života. jejich koncerty jsou proto zároveň přístupné jak široké veřejnosti tak i zapálenému posluchači/specialistovi vážné hudby.
Soubor vznikl podobně jako Fénix, „z popela“ původního cellového ensemblu, který se rozpadl v roce 2022.
V Čechách i ve světě se tahle čtveřice stala známou díky skvělým hudebním aranžím hudby velké většiny hudebních žánrů, videoklipům a trojici natočených CD. Pod novým názvem souboru přidávají čtvrté CD FREEDOM, na kterém se ohlížejí na více než deset let společného hraní, ale naznačují i směr budoucího směřování.
Petr Špaček / Matěj Štěpánek / Jan Zemen / Ivan Vokáč
Datum lokální premiéry: 28. listopad 2024
Země původu:
Přihlašte se do našeho newsletteru a budeme Vám zasílat novinky přímo na e-mail.
Najeďte myší nad kalendář a zobrazí se vám akce. Kliknutím na událost zobrazíte podrobnosti.
Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi obchodní společností DCI Kino Olomouc, spol. s r.o., IČ: 29391709, DIČ: CZ29391709, se sídlem: Sokolská 572/25, 779 00 Olomouc, zapsaná u Krajského soudu v Ostravě pod sp. zn.: oddíl C, vložka 45651, e-mail: info@kinometropol.cz , tel.: 722 955 466 (dále jen „Prodávající“ nebo „Provozovatel“) a zákazníkem – kupujícím.
2. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na filmové nebo jiné představení provozované Prodávajícím.
3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.
4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.
2. Vysvětlení pojmů
1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník rezervuje a zaplatí na pokladně Prodávajícího.
3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.
4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.
3. Koupě vstupenky
1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Prodávajícího, kdy při platbě na pokladně Prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího: www.kinometropol.cz
2. Při koupi vstupenky na filmová představení na provozovně Prodávajícího vybírá zákazník z volných vstupenek, nebo si vstupenku může nezávazně rezervovat přes internet a nejpozději 30 min před začátkem představení ji zaplatit a vyzvednout na pokladně Prodávajícího. Zákazník po provedení rezervace obdrží na jím označený e-mail zprávu, která obsahuje unikátní číslo provedené rezervace. Zákazník po příchodu na pokladnu Prodávajícího nahlásí číslo své rezervace (variabilní symbol) nebo jméno, které uvedl při rezervaci vstupenek. Na základě jména či čísla rezervace (variabilního symbolu) obsluha pokladny zákazníkovi prodá příslušnou rezervovanou vstupenku. V případě, že si zákazník nevyzvedne rezervovanou vstupenku ve stanoveném čase před zahájením představení, může Provozovatel vstupenku uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Obdobná pravidla se uplatní při koupi vstupenek na živá vystoupení s rozdílem, že si zákazník rezervovanou vstupenku musí vyzvednout nejpozději do 3 dnů od vytvoření rezervace. U přímých přenosu z Metropolitní opery z New Yorku si zákazník musí rezervovanou vstupenku vyzvednout nejpozději 2 dny (48 hodin) před přímým přenosem.
3. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem.
4. Ostatní podmínky
1. Zákazník bere na vědomí, že opakovaně si může rezervovat stejné představení pouze jednou. Při opakovaném rezervování vstupenek na stejné představení (tedy prodlužování rezervace) nebude na tyto rezervace brán zřetel. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.
2. Číselné čárové kódy elektronické vstupenky lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, kdo elektronickou vstupenku předloží.
3. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.
5. Ochrana osobních údajů
1. Rezervací vstupenky přes internet, nákupem elektronické vstupenky a registrací do věrnostní zóny (E-karta či M-karta), dává Zákazník Provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky prostřednictví internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely Provozovatele.
2. Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronické vstupenky, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Provozovatel nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.
6. Odstoupení o smlouvy
1. Dle ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá Zákazník právo od smlouvy odstoupit, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době.
2. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:
· u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné hodnotě,
· u elektronické vstupenky bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena na pokladně kina, případně po uplatnění písemné (emailové) reklamace, bankovním převodem na jeho účet.
3. V případě, že dojde k přesunutí představení, zůstávají vstupenky v platnosti a zákazníkovi nevzniká nárok na jejich vrácení. V případě, že mu termín nevyhovuje, je možné vstupenky vyměnit za představení pořádaná kinem Metropol (informace podá obsluha pokladny).
4. Ve výjimečných situacích může dojít ke stanovení data pro vracení či výměnu vstupenek. Pro aktuální informace se obraťte na obsluhu pokladny kina Metropol, či sledujte webové stránky.
7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím a zákazníkem se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
8. Závěrečná ustanovení
1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.
2. Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.
3. Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 1. 1. 2012.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.